یکشنبه، 26 آذر 1396 تاریخ آخرین بروزرسانی   1396/09/26 13:36:02 مهمان  
ورود
بازگشت بازگشت
ارتباط با مشتریان و رسیدگی به شکایات

مخاطب گرامی

ضمن تقدیر وتشکر از جنابعالی بواسطه مراجعه به این بخش از سایت شرکت بیمه کوثر به اطلاع می رساند:

اداره ارتباط با مشتریان و رسیدگی به شکایات شرکت بیمه کوثربا بکارگیری کلیه امکانات ،آمادگی خود جهت پذیرش و پیگیری شکایات و گزارشهای مردمی وارجاع پیشنهادات وانتقادات پیرامون کلیه بخشهای شرکت را اعلام می نماید.

شما می توانید به یکی از طرق زیربا این اداره ارتباط برقرار نمائید.

1-گزارش یا شکایت خودراازطریق سایت (مراجعه به پرتال شرکت بیمه کوثر–قسمت ارتباطات مردمی-ارتباط با ما)ارسال نموده وبا دریافت کدرهگیری از نحوه و چگونگی اقدام صورت گرفته مطلع شوید.

2-گزارش یا شکایت مکتوب خودرا به نشانی صندوق پستی 5616-15875 اداره ارتباط با مشتریان و رسیدگی به شکایات شرکت بیمه کوثر ارسال نمائید.

3-پیشنهاد ویا شکایت خود را ازطریق نمابر(فاکس)با شماره 88875289-021 اعلام نمائید.

توجه:درج نام ونام خانوادگی ،نشانی ویا شماره تلفن تماس علاوه بر افزایش اعتبار شکوائیه یا گزارش شما، امکان ارتباط و انعکاس نتیجه اقدامات و پیگیری این مرکز را برای ما فراهم می نماید.ضمناً به شکایاتی که فاقد هویت فرستنده باشد ترتیب اثر داده نمی شود.

درصورت عدم دریافت پاسخ خود حداقل دوهفته پس از ارسال نامه ،می توانید با شماره تلفن 88871206- 021تماس بگیرید.

                                                                                                                                               با تشکر

                                                                                                                                          اداره ارتباط با مشتریان و رسیدگی به شکایات

                                                                                                                                               شرکت بیمه کوثر


تاریخ انتشار:پنج شنبه، 29 مرداد 1394 ساعت 13:37:44 تاریخ آخرین ویرایش:دوشنبه، 08 آبان 1396 ساعت 16:20:26 توسط:مدیریت تعداد بازدید از این صفحه:19790