یکشنبه، 26 خرداد 1398 تاریخ آخرین بروزرسانی   1398/03/25 10:50:46 مهمان  
ورود
EN
بازگشت بازگشت

افزایش زمان پاسخگویی کارشناسان بیمه کوثر


افزایش زمان پاسخگویی کارشناسان بیمه کوثر



کارشناسان شرکت بیمه کوثر به‌ منظور افزایش رضایت ذی ‌نفعان از ساعت 8 الی 24 پاسخگوی مشتریان هستند.



به گزارش روابط‌عمومی و اعلام مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر، مشتریان شرکت می‌توانند در هر زمان و مکانی با سریع‌ترین و ساده‌ترین امکانات از طریق شماره تلفن و پیامک 89382-021 و نشانیwww.kins.ir و crm@kins.ir با کارشناسان ارتباط برقرار کنند و ضمن دریافت پاسخ، پیشنهاد و انتقاد خود را بیان کنند.

احمدرضا عصاری برقراری ارتباط کارشناسان، مدیران و مدیرعامل شرکت با مشتریان را عامل افزایش رضایت مشتری و بهبود خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان دانست و گفت: اکنون به‌منظور جلب اعتماد و رضایت ارباب‌رجوع مدت زمان پاسخگویی به شکایات به شش روز کاهش یافته است.


تاریخ انتشار: سه شنبه، 20 فروردین 1398 ساعت 14:44:48 تاریخ آخرین ویرایش:سه شنبه، 20 فروردین 1398 ساعت 16:37:02 توسط:روابط عمومی تعداد بازدید:459
می پسندم 6
نمی پسندم 4