یکشنبه، 01 مهر 1397 تاریخ آخرین بروزرسانی   1397/06/31 16:22:19 مهمان  
ورود
EN
بازگشت بازگشت

آموزش عامل افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان

آموزش عامل افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان



برگزاری دوره‌‌های آموزشی و ارتقای دانش کارکنان یکی از عوامل افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان است.



به‌گزارش روابط‌عمومی و اعلام رییس اداره آموزش و پژوهش بیمه‌کوثر؛ در سه‌ماهه اول سال97 در مجموع 32هزارو920 نفرساعت دوره آموزشی در سراسر کشور برگزار شده است.

زینب حمیدی‌فر با بیان اینکه 28هزارو680 نفرساعت دوره‌های مجازی و حدود 4هزارو240 نفرساعت دوره‌های حضوری برگزار شده است، خاطرنشان‌کرد: گواهینامه‌های تمام دوره‌های آموزش مجازی برای کارکنان و نمایندگان در نرم‌افزار آموزش جام قابل رویت و چاپ است.


تاریخ انتشار: چهارشنبه، 13 تیر 1397 ساعت 12:34:10 تاریخ آخرین ویرایش:سه شنبه، 19 تیر 1397 ساعت 13:08:00 توسط:روابط عمومی تعداد بازدید:493
می پسندم 9
نمی پسندم 6